vickanjohan

Alla inlägg under juni 2013

Av Victoria - 30 juni 2013 07:48

Inte långt kvar nu...

Av Victoria - 28 juni 2013 13:30

Hämtade precis ut min baby to be-box på apoteksgruppen. Var lite tidningar med, tre avent nappar (yey!) och lite annat smått å gott, rabatter m.m Vart gladast över napparna då det är sånna jag tänkt köpa! :)

Av Victoria - 27 juni 2013 10:40

From ca v 33 började min kropp fungera som ett levande element. Jag bokstavligt osar för att jag är så varm och folk jag kramar mig säger spontant "vad varm du e!" å ja, det är jag oxå! Så nu består kvällsrutinen av att blöta en handduk med kallt vatten som jag sover med som snuttefilt haha :P Dock är fötterna värst just nu, dom har svullnat en aning och dom dunkar av all värme. Så nu får karln fint låna ut sin bil i fortsättningen när jag åker fram å tillbaka från jobbet (har ingen AC i min bil och har varit nära döden ett ex antal gånger nu...)


Igår fyndade jag en skötväska. Gick in på Stadium Outlet och där uppenbarade sig den perfekta väskan för bara 200 :- (!) Vanliga skötväskor ligger runt 800-1000 kr. Har sparat så mycket pengar genom att vara "dum-snål", but that's me! Har sparat flera tusen faktiskt när jag tänker efter, sparade in 3000 :- på barnvagnen, 1500 :- på babyskyddet, 200 :- på nappflaskor, och nu ca 6-800 :- på skötväska. Har mycket att tacka Tradera för!



Allt rullar på med graviditeten, tyvärr var BM sjuk i tisdags när jag skulle dit så får bli en ny tid i nästa vecka. Jag är nu i v 34 och känner mig ganska stor. Vill sluta jobba NU känner jag men får fint "stå ut" en månad till. Det som är jobbigt nu är resorna...

Här kommer några bilder på våra monster. Var på promis och passade på att knäppa några bilder, jag som inte lyft kameran på ett tag.


         

Av Victoria - 19 juni 2013 18:28

Tradera gör under igen! Hittade en aktion på ett babyskydd från 2009, gott skick och aldrig krockat med. Jag vann aktionen! Jag som tittat på nya babyskydd från 1500:- och uppåt skrattar nu nöjt när jag hittat en för 149:- (!)
Snacka om å spara pengar! Hur nöjd som helst!

Av Victoria - 18 juni 2013 18:46

Har precis vunnit en aktion med 4 st nya tommee tippee nappflaskor för bara 99:- (ord ca 320:-). Me like!


 

Av Victoria - 13 juni 2013 21:19

Igår var vi på föreläsning, eller rättare sagt information om förlossningen här i västerås. Lite genomgång av hur förlossningsrummen ser ut, info om smärtlindring m.m Tyvärr var detta lite waste of time då man i princip visste allt de pratade om. Trodde det skulle vara mer ingående information men det var rätt allmänt. Hur som helst, vi pinade oss igenom 1,5 timme på hårda klappstolar i en aula. Belöningen kom senare då jag fick helkroppsmassage av min underbara man <3

Av Victoria - 12 juni 2013 15:44

Precis varit inne på barnens hus och inhandlat nappflaskorna jag ville ha. Har kollat över nätet och de är slut överallt. Priset skiljde inget från nätet till butik så inget förlorat här inte :P

Ikväll kommer en magbild, har ju gått in i vecka 32 (!) nu. Om två månader kommer vår efterlängtade lilla. Även om jag börjar bli trött på att vara gravid så inser jag nu mer och mer hur mycket jag kommer sakna det. Sakna magen att hålla om och de små buffen från insidan (karatesparkarna kan jag dock vara utan!). Men jag kan knappt vänta tills jag har det lilla monstret i min famn!

Presentation


Gravidblogg från början och nu övergått till bebis-blogg! Bebis föddes 12 aug, en dag innan beräknat födelsedatum. Nu är vår fina Leia hos oss!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards