vickanjohan

Alla inlägg under april 2013

Av Victoria - 29 april 2013 19:51

Idag var jag och snygg och tittade på barnvagn. Det helt otroliga är att vi gillade precis samma vagn! Att vi gillar lika är väldigt ovanligt så vi är nästan lite chockade haha :P 


Här är vagnen vi vill ha: http://www.jollyroom.se/produkter/barnvagnar-1/duovagnar/crescent-trike-exa-2013-orange.html


Hur snygg och praktisk som helst och visst, lite saftigt pris men känner att man verkligen behöver en vagn som man trivs med.


 

Av Victoria - 29 april 2013 12:17

Bloggen har tyvärr kommit i skymundan nu, är mycket som händer! Bröllopsplanering pågår för fullt och nu börjar det dra ihop sig! Om mindre än två veckor kommer vi stå där framme vid altaret och säga JA. Till en början var jag mycket nervös inför detta men nu börjar nervositeten övergå i förväntan och glädje. Undrar om mina gravidhormoner kan ha något med detta att göra!

I morgon går jag in i v 26 (25+0) och på bara några dagar har jag växt något enormt. Känner mig spänd över magen och riktigt tung *bara tre månader kvar*. Kommentaren "hej tjockis" dyker upp kontinuerligt nu haha :P Kommer bli kämpigt det sista men man får trösta sig att det inte är långt kvar!

Av Victoria - 23 april 2013 13:05

 

Av Victoria - 22 april 2013 15:45

Hittat babyskyddet jag vill ha! Men som sagt köper inget förns tidigast augusti, men börjar få ihop en lista med grejor man vill/behööver ha till bebis :) Hittade denna på jollyroom.se, kostar 1845 :- så lite dyr men helt klart värt det, bäst i test av babyskydden i europa plus jävligt snygg.


 


Av Victoria - 18 april 2013 18:24

Dessa vill jag ha! Urgulliga!


     

Av Victoria - 18 april 2013 10:58

...då börjar man bli stor! :P På något vis tror min kropp att den inte har växt om magen (eller är det hjärnan som inte hänger med?) så man känner sig väldigt osmidig helt pllötsligt när man tex ska sätta sig vid bordet. Avståndet mellan bordet och stolen ser ok ut, men sen när man väl ska sätta sig, oj vad fel man hade! Hela bordet med saker på gungar av att "baby-bumpen" stött i :P Ja å bättre lär det ju inte bli, större blir man ju!

Av Victoria - 14 april 2013 21:20

Vart en härlig söndag :) Först åkte vi iväg till Stockholm för att lämna in mina tavlor till utställningen i Hagaparken. Solen tittade fram och det var riktigt mys. Sedan bar det av mot Sättra och på vägen stannade vi till vid kyrkan, där vi ska gifta oss om en månad! Blir bara mer och mer nervös...

Väl i Sättra var inte mor hemma men bror med vän var där så vi stannade på lite kaffe :) Härlig söndag.

       

Presentation


Gravidblogg från början och nu övergått till bebis-blogg! Bebis föddes 12 aug, en dag innan beräknat födelsedatum. Nu är vår fina Leia hos oss!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards