vickanjohan

Alla inlägg under april 2013

Av Victoria - 13 april 2013 21:31

 


Liiiiite skillnad :P  

Av Victoria - 13 april 2013 20:34

Såhär stor är lillan just nu i magen! Hon har verkligen levt rövare idag. I morse när jag och Johan låg och drog oss såg vi sparkarna utanpå magen. Verkligen morgongympa :)  

Av Victoria - 10 april 2013 19:12

I måndags skrev vi på kontraktet på huset och idag var vi till banken och fick beviljat lånet! Så första juli flyttar vi till vårt nya hus! Helt underbart glad och 2013 blir verkligen ett svårt år att slå!

Så ikväll firas detta genom att gå på biopremiär på filmen "Oblivion".

Här är även en magbild för att föreviga denna dag :)

Av Victoria - 9 april 2013 15:56

Jag VET att jag är gravid och SKA bli tjock, MEN jag kan inte låta bli att må dåligt över att jag är så stor! Känner mig som en av de där dansande ballerina flodhästarna i fantasia, inte lika graciös dock :P dock blir de här överflödiga kilona en motivation för mig, jag ska träna satan efter lillan fötts. Ok inte på direkten, man måste ju vila lite efter en förlossning. Men sen blir det gymmet å ut på långa promenixer! Eller så chockar man systemet med militärträning så det händer grejer :P

Av Victoria - 9 april 2013 14:43

 

Av Victoria - 7 april 2013 09:47

Nu känner jag sparkar varje dag! Äntligen börjar man känna sig gravid på riktigt eller hur man ska uttrycka det :P man börjar förstå att det finns ett litet liv i magen. Har dock inte fått en jättestor gravidmage än och har fått många kommentarer att jag är väldigt liten om magen för att vara halvgången. Själv tycker jag bara det är skönt men jag lovar, snart säger det bara poff så har man en riktig kula! :P

Av Victoria - 2 april 2013 11:26

Vi vann budgivningen på huset så om allt går som det ska så har vi en ny bostad! Helt underbart! Jag ville verkligen ha det där huset och tänka sig, ibland får man det man vill ha :)


Eftersom husköpet närmar sig så kan jag inte låta bli att börja fantisera om hur jag ska inreda lillans rum. Har börjat tittat runt vad jag skulle vilja ha i rummet, dock är det svårt att visualisera allt när man inte står direkt i rummet. Vad som passar och hur man kan göra. Dock har man ju lite idéer redan :P


    

Nattlampor från IKEA

  

Bäddset och kudfodral från Jysk



Tapet från Rusta

  

Legoförvaring från Jollyroom och matta från IKEA

Presentation


Gravidblogg från början och nu övergått till bebis-blogg! Bebis föddes 12 aug, en dag innan beräknat födelsedatum. Nu är vår fina Leia hos oss!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards