vickanjohan

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Victoria - 4 juli 2013 16:41

I tisdags drog renoveringen av huset igång! Johan och hans mamma har slitit dag och natt för att få det mesta klart. Dvs slipa alla golven plus trappan och därefter haft på pigment och olja på golven. Johans mamma byggde även en ny trapp till oss som bröllopspresent! Vart galet bra! Jag som gravid får bistå med den hjälp jag kan dvs förse dom med mat å dricka och köpa det som fattas :P känner mig riktigt otillräcklig men maskinerna låter för högt å kan skada bebis hörsel å oljorna får jag inte va i närheten å andas in. Så man är hyfsat begränsad...hoppas iaf på att kunna hjälpa till med tapetseringen!

Lillan tar mycket plats i magen nu, det spjärnar och hon trycker hårt. Längtar som bara den tills hon är ute, börjar bli ganska trött på att vara stor och "handikappad".

Presentation


Gravidblogg från början och nu övergått till bebis-blogg! Bebis föddes 12 aug, en dag innan beräknat födelsedatum. Nu är vår fina Leia hos oss!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards